Rádi vám pomůžeme +420 511 119 639 (8:00 - 16:30) / info@panvicky.cz
0Košík
Způsoby doručení
Česká pošta99 Kč
PPL99 Kč
Osobní odběr (Praha, Brno, Ostrava)Zdarma
Doprava zdarma od 899 Kč

Taormina hluboká pánev 28cm na indukci + poklice - Ballarini

  • Elektrika
  • Plyn
  • Sklokeramika
  • Indukce
  • Myčka
  • Trouba
    Hluboká pánev s jedním madlem, dlouhou rukojetí a skleněnou poklicí. Titanová indukční hluboká pánev. Záruka 10 let na dno. Povrch neobsahuje TEFLON a těžké kovy. Zobrazit více 
    Dotazy nám napište nebo volejte 511 119 639 v pracovní dny od 8 do 16:30 hodin.
    Osobní odběr v partnerských prodejnách zdarma
    Brno, Opavská 8b
    Po – Pá: 8:00 – 16:30 / + 420 511 119 639
    Ihned
    Praha 6, Jugoslávských partyzánů 635/18
    Po – Pá: 8:30 – 18:00 / + 420 233 341 301
    úterý
    Praha 9, Poděbradská 186/56
    Po – Pá: 9:00 – 17:00 / + 420 722 817 777
    úterý
    Plzeň, Bezručova 18
    Po – Pá: 9:00 – 18:00 / + 420 377 324 188
    úterý
    Více informací o osobních odběrech
    Titanová hluboká pánev na indukci s jedním madlem a dlouhou rukojetí pro snadnější a bezpečnější manipulaci. Pánev se může chlubit moderním povrchem Keravis Titanio Base, který je kovuvzdorný, nepřilnavý a neobsahuje TEFLON a těžké kovy. Je určena na všechny druhy sporáků, a také do trouby (do 200 °C). Nádobí lze dát i do myčky. Záruka 10 let na rovné dno.
    • hmotnost - 1858g
    • výška - 6,8cm
    • hloubka - 6,2cm
    • objem - 3,1l
    • vnější průměr dna - 22cm
    • doporučený průměr plotýnky - 22cm
    • celková délka (s madlem/madly) - 57cm
    Poklice je součástí balení.
     
    • Bez TEFLONU
    • Bez TĚŽKÝCH KOVŮ
    • Výrobce - Ballarini - Itálie
    • Záruka - 2 roky, 10 let na rovné dno
    • Elektrika
    • Plyn
    • Sklokeramika
    • Indukce
    • Myčka
    • Trouba
    • Nepřilnavý povrch
    • Keramická vrstva
    • Kovuvzdorný povrch
    Zobrazeny komentáře k produktu Taormina hluboká pánev 28cm na indukci + poklice - Ballarini
    2|Lukáš, 13.12.2012, 00:05
    Jméno jsem uvedl při zadávání komentáře. Email v databázi mít musíte, protože mi posíláte novinky a informace o akcích, dokonce i slevové kódy.Ovšem Vase reakce vůbec nevypadá, jako rozumné řešení či rada. Navíc slovní napadání zákazníka, jen kvůli nedokonalosti tohoto formuláře mi přijde opravdu velice nevhodné.K pánvi jsem dostal pouze fakturu. Nicméně byla užívána dle zásad každého nádobí s nepřilnavým povrchem, tedy žádné kovové nástroje, nože apod.Pokud komentáře smažete, je to pouze vaše volba váš web, ale možná to také svědčí o vašem přístupu k zákazníkům a ochotu řešit vzniklé problémy.Komentář jsem napsal kvůli řešení problému, nikoliv kvůli potřebě se hádat.Lukáš Bureš
    Odpověď Panvicky.cz
    Vážený zákazníku, pokud jste dostal fakturu, tak u ní i návod. Loupání povrchu, o kterém píšete, není možné technicky. Pokud ale myslíte bublinky, které vzniknou například ponecháním prázdné nádoby na sporáku, tak ty potom praskají, ale povrch dál se neloupe. To pro upřesnění pojmů.
    V případě, že vznikne vada povrchu vinou výrobku, pak se to u sériově vyráběného zboží v šaržích po 1200 nebo 2400 kusech projeví u několika set kusů, což se dosud nestalo. Jinak se poškození projeví hned při prvních užíváních, ne po půl roce.Tam už je potom třeba hledat příčinu jinde.
    David Liška
    3|Zdeněk Vrátný, 27.12.2012, 11:24
    Kupuji tyto dvě pánve v akci..druhou prodám! Kdo má zájem, volejte 608 822 578, Plzeň.
    4|Broulíková Jitka, 04.01.2013, 10:03
    dobrý den, chci se zeptat, jestli se musí pánev dát do trouby i s rukojetí, nebo se dá odmontovat? Děkuji za odpověď Broulíková Jitka
    5|Zuzka, 05.02.2013, 17:29
    Nedoporučuji tuto pánev, po roce se začal vnitřek loupat. Puchýřky uprostřed pánve a slupuje se černá vrstva.Přiotm postupně zahřívám, nepoužívám kov...
    Odpověď Panvicky.cz
    Na pánvičce se povrch loupat nemůže, není to technicky možné, protože je na ní sedm vrstev smísených a ne nanášených jedna na druhou, jako se to dělalo dříve nebo dnes ještě u některých značek dělá, ale patrně popisujete jiné zboží a nebo jste si ten povrch odřela metličkou nebo mixérem, což je v přímém rozporu s návodem. Je tohle hodnocení reakcí na neuznanou reklamaci zničeného nádobí?
    Povrch může být odřený špatným užíváním, ale loupat se nemůže, to je dost zásadní rozdíl.
    6|Alča, 14.02.2013, 18:51
    Po přečtení hodnocení se musím zastat skutečnosti, že se pánev loupe. Ne na dně, ale okraje. Umývám pouze ručně vlažnou vodou, houbičkou a velmi opatrně, abych povrch nesloupla úplně.V kontaktu s tímto nádobím(mám více kusů a všechny se loupou)nepoužívám mixér ani metličku či kov. Pouze dřevěnou špachtli. Už bych si tuto pánev nikdy nekoupila. Vyhozené peníze.I když mi prodejce bude oponovat, je to pravda, tak aby se nenapálili další. Je to trochu drahý špás :-)
    Odpověď Panvicky.cz
    Ano, hodnoceni od stejneho uzivatele s jinym jmenem. Komentar k reklamaci, kdy spotrebitel neopise zasadni veci z navodu, se nam za poslednich 6-7 let stal pouze jednou. Bohuzel si spousta lidi mysli, jako vy, ze dlouha zaruka znamena neznicitelne nadobi a pak se k tomu tak i chova, bohuzel.  JInak z vasi objednavky z 11.3.2011 jsme zadnou reklamaci nedostali, pouze registrujeme vyproseni co nejvetsi slevy a vas prispevek muze byt spise reakce na dnesni akci, kde je zbozi jeste levnejsi, nez jste pred temer dvema roky zakoupila vy. Panvicky.cz
    7|Alča, 21.02.2013, 17:37
    Vystupuji stále pod stejným jménem. Nemám potřebu se hádat ani přejmenovávat. O slevu jsem si řekla, to je pravda a také jsem ji dostala a spokojená s s nákupem ve vašem shopu jsem také byla. Akorát pánve moc nevydržely, oloupaly se. Jen jsem chtěla nyní upozornit zákazníky, aby se nenapálili jako já. Pánve jsem vyhodila a koupila nové. Beru je jako spotřební zboží- Vždyť je to jen NÁDOBÍ:-)
    Odpověď Panvicky.cz
    No, zboží je sériové výroby, kdy se dělá v šaržích po 1200 nebo 2400 ks a kdyby byla chyba výrobku, tak by "nevydržely", jak píšete, tisíce kusů. Pokud upozorňujete na to, aby se někdo nenapálil, tak možná by bylo lepší upřesnit, že je dobré si přečíst návod. Pak nemusíme řešit poškození mixérem, metličkou a jiné pokusy, se kterými se setkáváme.
    8|Milena, 25.03.2013, 13:59
    No já nevím, já už mám dva hrnce, tři pánvičky a další jsem kupovala dcerám a žádný problém.
    Odpověď Panvicky.cz
    Dobrý den, ono je to všechno jen o přečtení návodu, protože indukční sporák má jiné vlastnosti než plyn nebo elektrika, na které byli lidé zvyklí a při přechodu na indukci používají desku stejně, jako používali výše uvedené. V tom je hlavní problém kritiků. Nestává se, aby při reklamaci zákazník řekl: "já jsem to udělal špatně.....nebo jsem si nepřečetl návod".
    99,9% má ale naučené pasáže ze záručního listu....
    Za příspěvek děkujeme.
    11|joska, 12.05.2013, 08:13
    Tak to jsem si myslel.Co jste to za společnost,která neunese kritiku vadného zboží?hrajete si na seriozní firmu a každou negativní reakci pro jistotu smažete aby ostatní neměli představu o vámi prodávaném zboží!!To zavání praktikami jiných podomních prodejců.
    Odpověď Panvicky.cz
    Bylo by dobré, kdyby si odpověď přečetli všichni, kdo si přečte anonymní příspěvek, který opakovaně píše "joska". Patrně někdo, kdo někde s nějakým výrobkem neuspěl při reklamaci, ale reaguje na zboží, která u nás nekoupil nebo nekoupila, jak je patrné z textů.
    Komunikace začala dotazem z e-mailové adresy vietnamhonza@seznam.cz, kterou střídá kuskus1@seznam.cz

    1.4.2012
    chtěla bych upozornit,že já se na nic neptala!!!Jak je vidět,nakonec jste se email naučili odesílat,ale až potom,co jste si diskuzní odpovědi upravili podle svého.Tak ať vám ta faleš vydrží.

    My jsme nic nepsali - panvicky.cz (tady je užovatel joska paní)

    26.2.2013
    Anonym:
    Není to podivné,že tady jsou jen samé kladné komentáře?Co ty smazané příspěvky lidí,kteří se zbožím nebyli spokojeni?Nebo to podle Vás nikoho nezajímá?

    Naše okamžitá odpověď, protože anonym si přečetl příspěvek pouze jeden:
    Dobrý den. Komentáře 6 a 7 kladné vůbec nejsou. Nás zajímá každý názor, ale pokud je něco vulgárního nebo sem pošle někdo příspěvek, aniž by to zboží někdy viděl, tak to samozřejmě nezveřejňujeme. Panvicky.cz

    A od té doby se, patrně nespokojená zákaznice nějakého obchodu, stala aktivním zásobovačem výmyslů a textů plných chyb, kde nás napadá, i když u nás nenakupovala. I to je jeden z důvodů, proč lživými příspěvky nezatěžujeme naše pravidelné zákazníky, i když někteří svoji nespokojenost také vyjádřili.

    Jak pisatelka chybně píše první dotaz na samé kladné hodnocení, kde si nevšimla i záporných, tak patrně špatně četla i nějaký návod, ale to není důvod, abychom tady rok četli domněnky a výmysly cizího člověka na zboží, které u nás nekoupil.

    Touto odpovědí se omlouváme všem, kteří to dočetli až sem. Zveřejněním další příspěvků a lží bychom většinu asi pobavili, ale od toho zde tato místnost není.

    14|petr svoték, 24.08.2013, 22:43
    Dobrý den, zajímám se o s titanovým povrchem. Můžete mi prosím vysvětlit jak je možné, že je povrch nepřilnavý? Titan je přeci porézní materiál a navíc nemá nepřilnavé vlastnosti. Obsahuje tedy i teflon?děkuji za odpověd
    Odpověď Panvicky.cz
    Dobrý den. Titanový povrch je nepřilnavý proto, že oxid titania je v povrchu přísada (přibližně 40 mikronů), samotný titanový povrch by těžko někdo zaplatil :-) a jak píšete, byl by sám o sobě přilnavý. Povrch se jmenuje KERAVIS, je bez teflonu, bez těžkých kovů a niklu. Panvicky.cz
    Vložit nový komentář
    Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru na konkrétní produkt. Děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů. 

    Hodnocení

    Ohodnoťte produkt:
    Celkové hodnocení
    0 %
    Nikdo zatím produkt nehodnotil
    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.