Obchodní podmínky panvicky.cz

Obchodní podmínky


Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.panvicky.cz, provozovaném obchodní společností pans s. r. o., se sídlem Opavská 8b, 639 00 Brno, IČ: 27686051, telefon: +420511119639 fax: 226015196. (dále jen "Prodávající"). Společnost je zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 51990.

Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy a upravují vztahy mezi pans, s.r.o., jakožto prodávajícím, na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, vše v platném znění.

 
Vymezení pojmů
  • Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
  • Prodávajícím je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  • Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
  • Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  • Kupující, který není spotřebitelem (dále jen “kupující nikoli spotřebitel“), je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
 
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.panvicky.czjsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem.
  2. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář (veškeré formulářem předepsané údaje a náležitosti) a objednávkuodešle.
  3. Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránkách www.panvicky.cz. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím – spotřebitelem a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající neprodleně potvrdí kupujícímu informativním emailem na zadaný email, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
  4. Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závaznéhosouhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
  5. Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchtoobchodních podmínek. Kupující má vždy možnost před vlastním odesláním objednávky tutozkontrolovat a případně ji opravit Před potvrzením objednávky je kupující vždy informován o celkové a konečné částce k úhradě.
  6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího čikupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.
 
Cena zboží

Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit.
Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.


Dodací podmínky

Zboží, v případě jeho zaslání na dobírku, dodáme do 24 hodin od telefonického potvrzení objednávky na jakoukoliv adresu v ČR.



Způsoby platby a dodání zboží
  • Na dobírku - Zboží Vám bude zasláno přepravní službou PPL, jejíž řidič Vám balíček se zbožím předá do vlastních rukou následující pracovní den po odeslání, v době mezi 8:00 až 17:00 hod. Obvykle však do 15.00 hod. Rozvoz je možný i v sobotu v době mezi 8:00 až 16:00 hod. Přesná hodina však stanovit nelze. Jedná se o kvalitního a spolehlivého dopravce s možností sledovat cestu zásilky. Cena za doručení je 99 Kč s DPH. Dopravné a balné Vám nebude účtováno při objednávce zboží nad 899 Kč s DPH. Stejné podmínky platí pro službu Česká pošta – balík na poštu a Česká pošta – balík do ruky. 
  • Platební kartou řidiči PPL - ihned po obdržení objednávky posíláme zboží přepravní službou PPL, jejíž řidič Vám doveze zboží zpravidla následující pracovní den. Platbu provedete platbou na jeho terminálu. Cena za doručení je 99 Kč s DPH. Dopravné a balné Vám nebude účtováno při objednávce zboží nad 899 Kč s DPH. Je možné platit online kartou (GoPay) a využít službu Česká pošta – balík na poštu, nebo Česká pošta – balík do ruky. 
  • Bankovním převodem - proforma (zálohová) faktura - Při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte proforma fakturu a variabilní symbol platby, který Vás bude následně identifikovat. Částku prosím převeďte na náš účet číslo 35-4791400227/0100 vedený u Komerční banky. Po přijetí platby Vás budeme obratem kontaktovat kvůli dohodě o předání zboží. Je možné využít službu PPL, Česká pošta – balík na poštu a Česká pošta – balík do ruky. Doprava je 99,- Kč při objednávce do 899 Kč. Nad 899 Kč je doprava zdarma. 
  • Osobní odběr v Brně - Zboží si můžete vyzvednout v naší vzorkové prodejně v Brně na Opavské ulici. Na prodejně akceptujeme platební karty. DOPRAVNÉ VŽDY ZDARMA.

Při objednávce nad 99,- Kč si můžete zvolit osobní odběr v Praze 6, Praze 9 a v Plzni
Z technických důvodů je během zavádění EET možná pouze PLATBA PŘEVODEM

  • Osobní odběr v Praze 9 - Zboží si můžete vyzvednout v prodejně CS COMPANY s.r.o., Poděbradská 186/56, areál TESLA, 198 00 Praha 9, po-pá 9-17, telefon: 722 817 777. Bližší informace Vám poskytneme e-mailem nebo telefonicky po uzavření objednávky. Platba je možná kvůli zavádění EET pouze platbou předem. DOPRAVNÉ ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 499,- KČ.
  • Osobní odběr v Praze 6 - Zboží si můžete vyzvednout v prodejně Železářství na Podbabské, Jugoslávských partyzánů 635/18, 160 00 Praha 6, po-pá 8.30-18, telefon: 233 341 301. Bližší informace Vám poskytneme e-mailem nebo telefonicky po uzavření objednávky. Platba je možná kvůli zavádění EET pouze platbou předem. DOPRAVNÉ ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 499,- KČ.
  • Osobní odběr v Plzni - Zboží si můžete vyzvednout a v Potřebách pro domácnost Mašková, Bezručova 18, 301 00 Plzeň. Bližší informace Vám poskytneme e-mailem nebo telefonicky po uzavření objednávky. Platba je možná kvůli zavádění EET pouze platbou předem DOPRAVNÉ ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 499,- KČ.

Zásilkovna.cz - volitelná u objednávek nad 99,- Kč
  • Zásilkovna.cz - U objednávek nad 99,- Kč můžete zvolit i dodání přes zasilkovna.cz. Nízké ceny, kvalitní služby a možnost podání na 915 výdejních a podacích místech za 69,- Kč. Zásilky nad 999,- Kč posíláme zdarma.
Doprava na Slovensko - viz www.panvice.sk

Evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Prodávající vystavuje účtenky dle zákona o evidenci tržeb v elektronické podobě zasílané emailem či v papírové podobě v závislosti na zvolené platební metodě a způsobu přepravy.


 
Platební podmínky
  • bankovním převodem - složením peněžní částky nebo převodem peněz z vašeho účtu na účet 35-4791400227/0100 vedeném v Komerční bance. Všechny potřebné údaje pro platbu dostanete ihned po ukončení objednávce, zboží dodáme ihned po úhradě.
  • na dobírku – platba v hotovosti kurýrovi, který doručí zboží
  • hotově – hotovostní platby přijímáme v naší firemní prodejně v Brně
  • platba kartou – ve firemní prodejně v Brně přijímáme karty Maestro, Visa, EC/MC, JCB, Diners


 Převzetí zboží

Kupující, který není spotřebitel, má povinnost objednané zboží přijmout a překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození je třeba sepsat zápis s doručovatelem. Pokud zjistí zákazník poškození či jiné nesrovnalosti až po převzetí zásilky, je povinen neprodleně kontaktovat prodávajícího.
Je-li kupujícím spotřebitel, doporučujeme také výše uvedený postup dodržet, předejde tím případným komplikacím. Pokud ovšem kupující spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci.

Zrušení objednávky, odstoupení od smlouvy od 1.1.2014 (dokument ke stažení - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY)

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich partnerských kamenných prodejen.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Ke zboží přiložte oznámení o odstoupení od smlouvy a pro urychlení vyřízení i doklad prokazující nákup zboží

Co přesně znamená 14-tidenní zákonná lhůta?

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Důležitý dokument ke stažení

Zboží vždy vracejte pouze na adresu pans s.r.o., Opavská 8b, 639 00 Brno.



Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje:
  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  •  na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů,
  • spočívajících ve hře nebo loterii.
Spotřebitel dále nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je zboží, které nemůže být pro svůj charakter vráceno jak vyplývá se směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES, o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku.
Zboží spolu s odstoupením od smlouvy zašlete na adresu provozovatele internetového obchodu.


Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

 
Záruční doba

Na veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Záruka se nevztahuje na následující případy:
- zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly,
- zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, chybnou obsluhou, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou či instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou. Rovněž nebude záruka uznána v případě mechanického poškození vinou zákazníka, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží, vniknutím cizích látek (prachu, vody, atd.) do zařízení, či poškozením způsobeným vyšší mocí. Stejně bude postupováno v případě vzniku vady v důsledku přepětí v rozvodné síti. Na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, nálepkami, sériovými čísly, nebo nesoucí znaky nekvalifikované opravy se záruka nevztahuje.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.


Reklamace a její uplatnění

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat telefonicky nebo e-mailem prodávajícího o zjištěných závadách do 48 hodin od dodání, abychom mohli poškození uplatňovat u přepravce. Včas neoznámené reklamace nebudou uznány. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:
  • na e-mailovou adresu provozovatele: info@panvicky.cz
  • poštou na adresu prodávajícího: PANS s.r.o., Opavská 8b, 639 00 Brno
  • telefonicky na tel. č.: +420 511 119 639
  • osobním doručením na adresu provozovatele: PANS s.r.o., Opavská 8b, 639 00 Brno
 
a následně zaslat nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovny provozovatele:
pans s. r. o., Opavská 8b, 639 00 Brno, IČ: 27686051, DIČ: CZ27686051, telefon: +420511119639, fax: 226015196 nebo e-mailem na info@panvicky.cz.
Žádáme tímto naše zákazníky, aby nám zasílali zboží až po domluvě na telefonním čísle +420511119639 nebo e-mailem na info@panvicky.cz na adresu pans s.r.o., Opavská 8b, 639 00 Brno. Reklamační řízení se tím výrazně zrychlí. Děkujeme za pochopení.

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen vystavit při uplatnění reklamace reklamační protokol.
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.
Před prvním použitím zboží je kupující povinen řádně prostudovat záruční podmínky včetně příslušné uživatelské příručky (návodu k obsluze). V případě užívání výrobku v rozporu s uživatelskou příručkou (návodem k obsluze) nese kupující všechny důsledky, které mu tímto vzniknou sám a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím.
V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění.
Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.).
O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávajícího kupující předem dohodnutým postupem (prostředky komunikace na dálku nebo písemně).

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Pro řešení sporů on-line může kupující využít platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.



Registrace

Registrovaným zákazníkům a návštěvníkům nevznikají žádné povinnosti a svojí registrací se automaticky stávají členy našeho budoucího klubu, který bude mít i svůj chat pro výměnu zkušeností s naším zbožím a jeho užíváním, naším e-shopem a také s naší firmou.
Pro registrované je během roku uspořádáno několik cenově výhodných akcí, většinou na nové nebo naopak výprodejové zboží. Registrovaní také získávají trvalou slevu 5% na všechny nákupy na www.panvicky.cz, která neplatí pouze na některé akční nebo výprodejové akce. Po registraci se také zobrazuje již přepočítaná cena. Při více odběrech nebo při větším odběru je sleva smluvní a také zůstává trvalá. Na svoje pravidelné zákazníky také myslíme při různých svátcích, na vánoce a podobně. Maximálně jednou měsíčně je registrovaným zaslaná zvláštní nabídka, která platí pouze pro registrované a není uvedena na stránkách e-shopu www.panvicky.cz. Veškeré dotazy a nejasnosti Vám rádi zodpovíme.


Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka vymazat z naší databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli prodejny.
Jsme registrov.áni na úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00037272.


Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnost 1.9.2010. Změny obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou vyhrazeny.
 

 

Aktualizováno: 23.2.2017